کارکنان نیروهای مسلح باید آگاه ترین قشر به مسائل سیاسی باشند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: باید از طریق آگاه سازی سیاسی، بینش سیاسی کارکنان نیروهای مسلح را افزایش داد تا کارکنان نیروهای مسلح آگاه ترین قشر به مسائل سیاسی روز باشند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین 'سید محمدعلی آل هاشم' در آئین رونمایی از یادمان شهدای پایگاه هوایی شهید دوران که با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولین وخانواده های معظم شهدا در این پایگاه برگزار شد، افزود: امروز فرزندان و خانواده های ما در تیررس جنگ نرم دشمن هستند و یکی از خصوصیت های این جنگ، آرام و بی سر و صدا بودن است که در صورت عدم توجه کافی، در دل خانواده ها نفوذ می کند.
وی، اهمیت به نماز و قرآن، اجرای کارهای فرهنگی اثرگذار و بصیرت افزایی کارکنان و خانواده ها را از راه کارهای مقابله با جنگ نرم عنوان کرد و افزود: با توجه به جنگ نرم و برنامه ریزی گسترده دشمنان در این زمینه، باید با برنامه های ابداعی و نو فعالیت های دشمن را خنثی کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، ترویج فساد و فحشاء در بین جوانان، ایجاد اختلاف بین فِرَق مختلف، ترویج مواد مخدر بین جوانان و ایجاد اختلاف بین مسئولین نظام را از نمونه های بارز جنگ نرم دشمن عنوان کرد.
نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی گفت: موفقیت در جنگ نرم، پیروزی در جنگ سخت را به دنبال دارد لذا لازم است بیش از پیش هوشیار باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: به خاطر خون پاک شهدای عزیز است که مسئولین کشور ما می توانند در عرصه های بین المللی، با اقتدار از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند. ما هرچه داریم از خون پاک شهداست و در قبال شهدا وظایف سنگینی بر دوش داریم.
وی تصریح کرد: ما باید خاطرات شهدا را ثبت و آنها را به نسل جوان آینده به خوبی منتقل کنیم تا بدانند برای امنیت کنونی کشور چه بهایی پرداخت شده و امنیت این کشور مدیون خون شهیدان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا